Konferencje

Zapraszamy do debaty z ekspertami podczas konferencji

„Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”

                   19 września 2018 roku w Warszawie 

Wystarczy się zarejestrować, decyduje kolejność zgłoszeń

REJESTRACJA 

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.
Prelekcje poprowadzą:

Ryszard Zawdzki – Dyrektor Placówki Partnerskiej Aviva i Damian Zawadzki – autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl
„Budowanie marki agenta ubezpieczeniowego w internecie”
dr hab. Monika Szaraniec – Adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
„Publicyzacja regulacji dystrybucji usług ubezpieczeniowych”
Bartosz Wojno – Radca Prawny, Łyszkiewicz Tarasiuk Kancelaria Radców Prawnych sp. p.
„Analiza potrzeb klienta w praktyce z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji”
Dorota Jezierska – Dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie, SIGNAL INDUA Życie Polska TU S.A.
„Oszustwa ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach na życie”
Grupa docelowa:
Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:
• Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
• Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii
• Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Lokalizacja: GoldenFloor Plaza – Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warszawa

Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt.

Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
email: daria.biernacka@pirbinstytut.pl
mobile: +48/531 375 811
Śledź nas na Facebooku: Kliknij tu!
Obserwuj na Instagramie: (@pirb_instytut)